وقتی یک مشتری می گوید قیمت شما خیلی زیاد است، چه کاری انجام دهید

14
74
22:07 1397/9/27

 

هنگامی که یک مشتری بالقوه، برای بستن قرارداد مقاوم است، تقریبا همیشه در مورد پول است. اگر آنها احساس کنند که قیمت خیلی بالا است، مقاومت خواهند کرد.اگر شما بتوانید مشتری را درباره ی ارزش کار ارائه شده متقاعد کنید،آنها متوجه خواهند شد که قیمت ارائه شده با کیفیت کار متناسب است.

مهم است که یاد بگیریم چگونه با قیمت های خود مقابله کنیم، زیرا می خواهید از تخفیف اجتناب کنید. شما باید یاد بگیرند که چگونه قیمت خود را حفظ کنید و فروش بالایی را انجام دهید حتی زمانی که مشتری در مورد قیمت تردید دارد. بنابراین، باید این کارها را انجام دهید:

 

سوالات درست را بپرسید

سوالات کلیدی را از مشتریان بالقوه خود بپرسید: "آیا این یک سوال از قیمت است یا ارزش خدمات؟ آیا شما به دنبال یک قیمت پایین هستید یا به دنبال نتایج خوب ؟ "احتمالا آنها به دنبال نتایج هستند و این نتایج مهمتر از قیمت است.

شما همچنین می توانید از آنها بپرسید: "اگر گزینه های ارزان تر وجود دارد، چرا شما به سراغ من آمده اید؟ چرا با من تماس گرفته اید؟ »باید یک دلیل داشته باشد. این سوال را نیز مطرح کنید: " شما فکر می کنید چرا بسیاری از مردم حاضر به پرداخت این هزینه برای من هستند؟"

وقتی از یک مشتری بالقوه پرسیدم: "چرا فکر می کنید که مردم حاضر به پرداخت 50،000 دلار برای خدمات مشاوره ای من هستند؟" مشتری باید به این فکر کند که چون من در انجام کارهایم مهارت دارم،مردم حاضر به پرداخت چنین مبلغی می شوند.

 

محتاج نباش

خود را نیازمند و ناامید نشان ندهید.این بدین معنی است که شما هرگز تخفیف نمی دهید.از صحبت کردن بیش از حد بپرهیزید و آرامش خود را حفظ کنید.بهتر است به آنها بگویید که"اگر شما آسوده خاطر نیستید،میتوانید قبول نکنید چون من کار پرمشغله ای دارم".

شما میتوانید شرایط را بسنجید و توضیح دهید که مطمئن هستید که خدمات شما برای آنها سودمند است و اگر آنها نپذیرفتند،اشکالی ندارد.

 

بر ارزشها تمرکز کن

مشتریهای بالقوه را که قیمت برایشان اهمیتی ندارد،به خاطر بسپارید،چون اگر خدمات شما باعث افزایش درآمد آنها شود،قیمت خدمات برایشان اهمیتی ندارد و این به نفع شماست.

مشتری درباره ی ارزش خدمات شما فکر خواهد کرد و متوجه میشود که به نسبت سودش،قیمت بالایی ندارد.





آخرین مقالات