4 راز نوشتن متن تبلیغاتی که در فروش شما موثر خواهد بود

14
74
22:09 1397/10/8

 

کپی کردن می تواند برای فروش محصول یا خدمات شما بسیار مؤثر باشد به شرطی که شما بدانید که چگونه این کار را انجام دهید. امروز من می خواهم به شما بگویم چه نوع زبانی کمک خواهد کرد که محصول یا خدمات خود را به مشتری خود بفروشید و من همچنین میخواهم به شما بگویم که چه کارهایی را باید انجام دهید و چه کارهایی را انجام ندهید. اگر شما بتوانید در زمینه کپی کردن به طور موثر عمل کنید، توانایی کسب درآمد شما به طور چشمگیری افزایش خواهد یافت، بنابراین شروع به کار خواهیم کرد:

 

1. از زبان ساده استفاده کنید

هر چه متن و کلام شما مشخص تر، مختصرتر و ساده تر باشد، بیشتر احتمال دارد که یک مشتری ا زشما خرید کند. مردم اغلب بیش از حد مشغول و یا بیش از حد تنبل برای خواندن پاراگراف پیچیده هستند. اگر مشتری را گیج کنید، آنها خرید نخواهند کرد. اگر زیاد حرف بزنید یا بیش از حد آن را پیچیده کنید، آنها خرید نخواهند کرد. اگر آنها را با اطلاعات متقاعد نکنید، آنها خرید نخواهند کرد.

در فروش، لازم نیست که از کلمات پیچیده برای نشان دادن میزان زیرکی خود استفاده کنید. بلکه باید همه چیز را به صورت کوتاه و ساده بیان کنیداین روش باعث می شود که افراد با خواندن آن بلافاصله متوجه شوند که شما در حال فروش چه چیزی هستید، و تصمیم گیری برای خرید را برای آنها آسان می کند. اگر خواندن بیش از حد زیاد باشد یا شروع به پیچیده شدن کند، مشتری دچار تردید خواهد شد و خرید نخواهد کرد.

 

2.دوستانه صحبت کنید

از کلمات و لحن دوستانه استفاده کنید . هنگامی که مشتری بالقوه خود را از طریق نامه ها و ایمیل های خود، جور می کنید. آنها یک دسته A و یک دسته B دارند. هدف شما این است که در دسته A قرار گیرید، زیرا آنها اعضای دسته B را نادیده می گیرند.

هدف اولیه شما، فروش نیست،بلکه قرار گرفتن در دسته A آنها است. .بنابراین، شما یک نامه شخصی می نویسید و از کلماتی استفاده کنید که به نظر برسد دوست هستید، و شما با آنها در سطح دوستانه ارتباط دارید.

 

3. خاص باشید

اظهارات کلی به طور خاص ممکن است. به عنوان مثال، به جای گفتن "من در ماه گذشته به آنها بیش از 10،000 دلار اختصاص دادم"، باید مشخص و دقیق تر باشد و بگویید "من ماه قبل به آنها 10،569 دلار اختصاص دادم." بیان خاص تر اعتبار بیشتری را به همراه دارد و معتبرتر است.

اگر یک نماینده املاک به شما گفت: "من در سال گذشته بسیاری از خانه ها را فروختم"، شما را نباید تحت تأثیر قرار دهد، اگر گفت "در سال گذشته 53 خانه را در ونکوور تنها فروختم."باید تحت تاثیر قرار گیرید.

 

4.از زبان روان و فعال استفاده کنید

در فروش، شما باید تفاوت بین نوشتن فعال و نوشتن غیرفعال را بدانید. یک مثال از نوشتن غیرفعال این است که "هنگامی که روی این لینک کلیک شده است، ایمیل به صندوق ورودی شما ارسال می شود." نوشتن فعال بسیار بهتر است و به این صورت است: "هنگامی که شما بر روی این لینک کلیک کنید، یک ایمیل ارسال خواهید کرد ".

هر چیزی که بصورت فعال و روان نوشته شده باشد، قوی تر و موثرتر خواهد بود. این روش، خواننده بیشتری را جذب می کند و خواندن آن کسالت آور نیست.

اکنون که این 4 ترفند کپی رایت را می شناسید، شما میتوانید کپی رایت را بسیار بهتر انجام دهید. اگر این استراتژی ها را به درستی پیاده سازی کنید، به احتمال زیاد،فروش بیشتری خواهید داشت.





آخرین مقالات