طراحی سایت ساختمان

14
74
18:02 1399/2/19

کاور طراحی سایت ساختمان

اگر شما هم دارای کسب و کاری در زمینه ساخت و ساز و معماری باشید، ممکن است از خود بپرسید که طراحی سایت ساختمانی اصلاً به چه درد شما خواهد خورد؟ ما در ادامه به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت و به شما نشان می‌دهیم که چگونه با ساخت سایت ساختمانی می‌توانید فروش خود را چندین برابر افزایش دهید.

 

چرا به طراحی سایت ساختمانی نیاز داریم؟

امروزه با گسترش اینترنت و به‌وجود آمدن راهکارها و ابزار متعددی که در صنعت ساخت و ساز نیز وجود دارد، افراد به دنبال این خواهند بود تا ساخت و سازی که قرار است انجام دهند، ضمن داشتن طراحی و معماری زیبا و خیره کننده هزینه کمی برای آنها دربرداشته و از همه مهمتر دارای استحکام کافی باشد.

همین موضوع سبب می‌شود تا پیش از شروع به کار برای ساخت و ساز، شروع به تحقیق کرده و دنبال کلیه مصالح و موادی که قرار است در ساختمان مورد استفاده قرار گیرد نمایند؛ دلیل این کار برآورد یک هزینه است تا به صورت حدودی بدانند متحمل چه میزان هزینه‌ای خواهند بود.

جدایی از این مسئله آنها به دنبال داشتن ساختمانی شیک و زیبا هستند. پس لازم است تا سری به نمونه کار آژانس ساخت و ساز و معمار را مشاهده نمایند.

همین دو مسئله سبب می‌شود تا به دنبال جستجو در اینترنت به دنبال ساخت ساختمان باشند.

 

ساخت سایت ساختمانی چه مزایایی دارد؟

مهم‌ترین مسئله در طراحی سایت معماری و ساختمان دیده شدن بهتر و حضور پر رنگ در فضای اینترنت است تا بتوانید مشتریان بالایی را جذب کنید. فکر کنیم تا اینجای کار دانستید که این موضوعات چه اهمیتی برای کسب و کار شما که در زمینه ساخت و ساز فعالیت دارید خواهد داشت. حال در ادامه به معرفی مواردی که می‌توانید به مخاطبان ارائه کنید تا آنها مشتری شما شوند می‌پردازیم.

 

برندینگ طراحی سایت ساختمان

1. برندینگ و شناخته شدن کسب و کارتان در فضای اینترنت

اولین و مهم‌ترین مسئله در داشتن یک سایت ساختمانی این است که روی شناخته شدن و برندینگ شرکت خود تمرکز کنید. افراد با جستجو کردن کلمات بی شماری که مرتبط با حوزه کاری شما هستند قادر خواهند بود تا اطلاعات جامعی در زمینه صنعت ساختمان کسب کرده و ضمن آشنا شدن با کسب و کار شما به برند شما اعتماد کنند.

این رویه به مرور مشتریان بیشتری را برای شما به دنبال خواهد داشت و می‌توانید در سطح وسیعی شناته شوید و به توسعه شرکت و جذب پروژه‌های بیشتر دست یابید. برندیگ را می‌توان یک علم نوظهور در عرصه‌ی تجارت، مخصوصا تجارت آنلاین دانست که امروزه کاربر بسیاری در این حوزه دارد. ما در مقاله‌ی "برندینگ چیست؟ و چه تفاوتی با برندسازی دارد؟" به صورت کامل به این موضوع حساس و البته کاربردی پرداخته‌ایم.

 

درج نمونه کار

2. درج نمونه کارها و پروژه‌های انجام شده

نمونه کارها مهم‌ترین بخش برای این هستند تا اعتماد نهایی مشتری را برای انجام پروژه جلب کنید. افراد می‌توانند نمونه کارهای شما را که تا کنون در زمینه معماری ساختما انجام داده‌اید همراه با تصاویر، ویدئو و کاتالوگ مشاهده کرده و جزییات کاملی از نمونه کار را در اختیار آنها قرار دهید.

 

استعلام هزینه ها

3. امکان ساده‌تر کردن فرآیند استعلام هزینه

بعد از جلب رضایت و تبدیل شدن به مشتری در این مرحله فرد به دنبال برآورد هزینه و انتخاب طراحی متناسب با متراژ ساختمان و پروژه‌ای که قرار است صورت گیرد خواهد داشت.

می‌توانید با انواع فرم‌های هوشمند اطلاعات را از مشتری دریافت کرده و هزینه حدودی انجام پروژه را به وی اعلام کنید. به عنوان نمونه اگر مشتری قرار باشد پروژه کاملی را برای وی برآورد هزینه کنید می‌تواند متراژ، نوع بنا، تعداد طبقات، مصالح مورد استفاده و هر چیز دیگری را مشخص نماید تا یک قیمت به‌روز و آنلاین به وی اعلام کنید.

 

ارتباط با مشتری

4. ارتباط با مشتری و ارائه مشاوره

فرم‌های مختلف در وب سایت ساختمانی می‌توانند راه ارتباط با مشتری را به شکل ساده‌تری فراهم کنند. به راحتی امکان رد و بدل کردن انواع فایل و متن فراهم بوده و می‌توانید به مشتری مشاوره نیز ارائه دهید.

این مشاوره می‌تواند از پیشنهاد مصالح استفاده شده گرفته تا نوع طراحی پروژه و دیزاین ساختمان را شامل گردد. حتی شرکت شما در صورتی که دارای مهندسین و طراحان معماری مختلفی باشد، می‌توانید امکان مشاوره با هزینه را نیز به مشتری ارائه دهید تا چندین مدل طراحی ساختمان را همراه با ارائه ماکت و… به مشتری ارائه دهید تا یک پروژه قوی و حرفه‌ای اجرا کنید.

 

ثبت موقعیت مکانی در گوگل

5. ثبت مشخصات کامل شرکت در سایت و موقعیت مکانی گوگل

جلب اعتماد مشتری، تمرکز روی برند و تبدیل شدن به یک مرجع در زمینه خدمات ساختمانی نیازمند این است تا معرفی کاملی از شرکت ساختمانی خود در سایتتان داشته باشید.

شما می‌توانید انواع صفحه درباره ما، معرفی تکنسین و مسئولین شرکت را در سایت ساختمانی خود ایجاد کنید تا مشتری شناخت کاملی از شرکت و مجموعه شما داشته باشد.

حتما برای خود شما هم رخ داده که در گوگل به دنبال کلمه‌ای باشید که موقعیت مکانی یک شرکت ساختمانی را روی نقشه نمایش دهد. اما اگر دقت کرده باشید تریباً همه موقعیت‌های مکانی ثبت شده فاقد وب سایت هستند. شما با داشتن سایت می‌توانید آدرس سایت خود را در موقعیت مکانی مورد نظر درج کرده و به واسطه همین بیشتر در کانون توجه قرار بگیرید.

 

پیش فروش پروژه ها

6. امکان پیش طراحی پروژه و پیش فروش آنها

اگر جزو شرکت‌های طراحی ساختمان هستید می‌توانید پروژه‌های از پیش طراحی شده خود را برای فروش قرار دهید تا معماران ساختمانی آنها را خریداری کرده و برای مشتری ساختمانی را به اتمام برسانند.

این روزها سایت های ساختمانی زیادی در این زمینه وجود دارند که فعالیت انجام پروژه فیزیکی ساخت را دنبال نمی‌کنند؛ اما اولین گام که همان طراحی و دیزاین ساختمان است را انجام داده و در اختیار معماران ساختمانی قرار می‌دهند. قیمت چنین پروژه‌هایی نیز بسیار بالا می‌باشد.

 

پرداخت آنلاین هزینه

7. دارای صفحه پرداخت آنلاین

در نهایت برای یک سایت ساختمانی چیزی که شاید گاهی مورد نیاز باشد امکان پرداخت انلاین هزینه است. می‌توانید صفحه‌ای را برای پرداخت آنلاین در نظر بگیرید تا مشتری مبلغی را بابت انجام خدماتی پرداخت نماید.

صنعت ساختمانی یکی از صنایع پرسود است که اگر اقدام به ساخت سایت ساختمانی کنید می‌تواند تجارت شما را با واسطه معرفی بهتر در فضای اینترنت و جذب مشتریان بسیار زیاد پرسودتر کند. اگر به دنبال استعلام هزینه برای طراحی سایت ساختمانی هستید، همین حالا با ما تماس بگیرید.

طراحی یک وب‌سایت نیاز به تخصص‌های مختلف و البته هزینه‌های متفاوتی دارد. اگر تمایل دارید تا با ریز هزینه‌ها آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنم که مقاله‌ی "هزینه‌های طراحی سایت شامل چه مواردی می‌شوند؟" را مطالعه نمایید.





0 دیدگاه شما هم میتوانید دراین بحث شرکت کنید!
آخرین مقالات